Általános Szerződési Feltételek

1. Böngészés a Webáruházban

Vevőtájékoztató magyarországi (belföldi) vásárlók részére

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

2. Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyőn felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban (továbbá fórumozni, apróhirdetést feladni és játszani), először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy visszaigazoló e-mailt, hogy a cím valóban létezik-e. Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.

4. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni (3. lépés). A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. (A csomagolási és szállítási összesítőn szereplő súly a termék gyári csomagolásával és tartozékaival értendő!) A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 2.990 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Elfogadáskor a vevő tudomásul veszi, hogy a visszaigazolás "fizetési kötelezettséggel járó megrendelés", azaz az értékesítő vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

 

  • topmix@topmix.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük

 

Személyes adatok módosítása

Az DPD csomagcímke készítő program az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a +36 70 679 4153 számon 2./ e-mail-ben a topmix@topmix.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

5. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat BELFÖLDRE már DPD futárszolgálattal, szállíttatjuk ki!

A DPD vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő posta telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogy mely postán lehet átvenni személyesen a csomagot.  A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő,  visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a PJ TOP MIX Kft-nek.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. Az DPD maximum 30 kg össztömegű csomagot szállít el. Figyelem, a túlméretes, hosszú, DPD szempontjából feláras termékeket (botzsák, horgászbot, topset tartó cső, száknyél ... stb) mindenképp terheli szállítási költség!

 

Választható szállítási módok:
- Futárszolgálat: Szerződött partnereink a DPD és az MPL csomagszállítók. Alapértelmezetten a DPD szállítja csomagjainkat, de kérhető MPL csomagszállítás is. Ilyenkor a rendelés megjegyzésben kérjük feltüntetni, hogy "MPL szállítást kér". Figyelem: az MPL csomagszállítási díjai eltérnek az alapértelmezett DPD díjszabástól, amit alább részletezünk!

- Személyes átvétel: Személyesen csak Budapest nagykereskedésünkben van mód átvenni a rendelt termékeket. Dombóvári telephelyünk üzemi terület, ide illetéktelenek nem jöhetnek be. 

Személyes adatok módosítása

Az DPD csomagcímke készítő program az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi automatikusan észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a 70/ 679 4153 számon 2./ e-mail-ben a logisztika@topmix.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

5. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat BELFÖLDRE DPD vagy MPL futárszolgálattal , szállíttatjuk ki!

A DPD vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő posta telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogy mely postán lehet átvenni személyesen a csomagot.  A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő,  visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a PJ TOP MIX Kft-nek.

Az MPL csomagfelvételi ide egy nappal hosszabb, így azt a számlázást követő második napon kísérli meg meg. 

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. A DPD és az MPL is maximum 30 kg össztömegű csomagot szállít el. Figyelem, a túlméretes, hosszú, DPD vagy MPL szempontjából feláras termékeket (botzsák, horgászbot, topset tartó cső, száknyél ... stb) mindenképp terheli szállítási költség!

DPD szállítási költség:

Csomag értéke

Házhoz szállítás díja*

2.990 -79.990 Ft

1 890 Ft + Áfa

79.990 Ft felett

INGYEN!!!

* A feltüntetett árak nem tartalmazzák az ÁFÁ-t!

MPL Szállítási költség:

TÖMEG (KG) Szállítási Költég Ft / csomag
1 kg-ig 2150
2 kg-ig 2330
3 kg-ig 2490
4 kg-ig 2660
5 kg-ig 2800
10 kg-ig 3320
15 kg-ig 3820
20 kg-ig 4325
25 kg-ig 4840
30 kg-ig 5240

MPL esetében nincs ingyenes szállítási lehetőség, minden esetben szállítási költség terheli.
A feltüntetett árak Nettó árak, nem tartalmazzák az Áfá-t
Figyelem, a túlméretes, hosszú, MPL szempontjából feláras termékeket dupla szállítási költség terheli!

 
   
   
 

 

Túlsúlyos csomag

Az DPD futárszolgálat maximum 30 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. 

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Bp-i üzletünkben (Top Mix Nagyker Bp. 18. ker Közdűlő u. 48-50.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Több mint 10 éves működéssel és több tízezer elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési módok

  1.  utánvét (csak Magyarországon!)
  2.  átutalás
  3.  készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)
  4.  Bankkártya

Ha átutalással fizet, kizárólag az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget az DPD csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Bankkártyás fizetés Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával, a fizetés a Borgun szerverén keresztül történik erős, 128 bites SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adati garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására. Elfogadható bankkártya típusok: Visa, VisaElectron, Maestro, Mastercard. A Borgun 1980 óta nyújt internetes fizetési megoldásokat Európa számos országában, Magyarországon bankoktól független szolgáltatóként biztosít online és offline (bolti) fizetési megoldásokat. A Borgun szolgáltatásainak használatához nem kell újabb bankszámlát nyitni, a már meglévő bankszámlánkra utalják a beérkezett összeget, így egy ésszerű, költséghatékony megoldást választhatunk. A Borgun kezdő vállalkozásoknak is biztosítja a szolgáltatását forgalmi elvárás és havidíj nélkül, a Forint, az EUR, a USD, a CHF mellet még több más devizában. A Borgun magyarországi képviselete a B-payment Zrt., a szolgáltatásait személyre (webshopra) szabottan árazza be, személyes tanácsadó kollégák segítenek az ügyintézésben, akik a későbbiekben is támogatással és amennyiben szükséges tanácsadással segítik a vállalkozást. A B-payment Zrt. szolgáltatásairól weboldalukon tájékozódhat, itt kérhet ajánlatot, vagy személyesen érdeklődhet tanácsadójuktól email-ben, vagy telefonon: 06308838452

Késedelmes fizetés:

Az 1959. évi IV. a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről, XXV. a Szerződésszegésről, a kötelezett késedelméről szóló fejezete tartalmazza a kötelezett késedelmére vonatkozó előírásokat. A Ptk. 301/A§ rendelkezik a fizetési késedelemről vállalkozások közötti szerződések, valamint pénztartozás fizetésére kötelezett hatósági szerződések esetére.
A fentiek értelmében:

  • a késedelmi kamat mértéke: a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat nyolc százalékponttal növelt értéke
  • ha a pénztartozást idegen pénznemben kell teljesíteni, az adott pénznemre a kibocsátó jegybank által meghatározott alapkamat, ennek hiányában a pénzpiaci kamat az irányadó
  • a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat irányadó az adott naptári félév teljes idejére
  • amennyiben a kötelezett késedelembe esik KÖTELES a jogosultnak a követelése behajtásával kapcsolatos költségei fedezésére legalább 40 EUR-nak megfelelő forint összeget megfizetni
  • a behajtási költség forint összegét a késedelmi kamatfizetési kötelezettség első napján érvényes Magyar Nemzeti Bank (MNB) devizaközépárfolyamával kell meghatározni
  • a behajtási költségátalányt kizáró, vagy a 40 EUR-nál alacsonyabb összegben meghatározó szerződési kikötés semmis
  • késedelemi kamatot kizáró, vagy a fenti mértéknél alacsonyabb érték szerződési feltétel semmis, kivéve, ha a kötelezett késedelme esetén kötbér fizetésére köteles

Érvényes jegybanki alapkamat mértékét az alábbi linken lehet elérni: http://www.mnb.hu/.  

 

Akciók

Érdemes figyelni áruházunk különböző termékeit, mert folyamatosan akciókkal kívánunk kedveskedni vásárlóinknak. 

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a topmix@topmix.hu címen vagy a +36 70 679 4153 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

6. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette (elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolhatja).. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld.expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

 

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon +36 70 679 4153 vagy e-mailben (topmix@topmix.hu)
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
  3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
      PJ TOP MIX Kft, 7200 Dombóvár, Ivanich út 66.
  4. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  5. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

7. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Az új PTK. konkrétan meghatározza, hogy a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben.

Békéltető testület elérhetőségei

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany János út 23-25
Telefonszáma: 06 74 411 661
Fax száma: 
06 74 411 456 
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Online vitarendezési platformhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről
45/2014 kormányrendelet

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a PJ TOP MIX címére (PJ TOP MIX Kft, 7200 Dombóvár, Ivanich út 66) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

8. Hírlevél

A TopMix regisztrált felhasználóinak havi rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetoségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, az adatmódosításon belül tudja tetszés szerint módosítani.

9. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket Papp József cégtulajdonos elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

Adatvédelmi nyilatkozatról és adatvédelmi irányelveknek történő megfelelésről részletesen itt tájékozódhat: http://topmix.hu/adatvedelem

10. Vevőtájékoztató külföldi vásárlók részére (magyar nyelven)

Az Európai Unióba is szállítunk!

A webáruházban található horgászcikkek iránti óriási kereslet, és a saját gyártású TopMix termékek iránti fokozódó igény nemcsak hazánkban, hanem (főként) a környező országokban is napról napra nő! Örömmel tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy az Európai Unió minden tagállamába tudunk szállítani. A magas minőségű és teljes körű kiszolgálásra törekszünk, amely már nemcsak a magyar, hanem az Európai Unió területén élő bármely horgász számára egy kattintással elérhető!

Szállítási idők és a fuvardíjak

A fuvardíj a csomag értékétől függetlenül, a külföldi csomagok esetében minden alkalommal felszámításra kerül! A Magyarországon - 80 000 Ft feletti rendelés során - alkalmazott ingyenes házhozszállítás, a külföldi csomagok esetében nem érvényes!

Zóna kiosztás és szállítási idő DPD Futárszolgálattal:

Körzet (Ft / csomag) < 3 kg < 5 kg < 10 kg < 15 kg < 20 kg < 25 kg < 30 kg      
1. zóna 5340 5690 5813 5998 6371 6838 7252      
2. zóna 7790 8490 8990 9450 9990 10490 11070      
3. zóna 10250 10790 11520 12270 12890 13490 13940      
4. zóna 15580 16270 17410 18590 19750 21440 22140      
                     
                     
                     
1. Zóna Szlovákia (1), Németország, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország
2. Zóna Románia, Horvátország, Szlovénia, Svájc*, Hollandia, Belgium
3. Zóna Franciaország, Bulgária, Észtország, Írország, Svédország, Lettország, Dánia, Luxemburg, Olaszország, Anglia*, Litvánia
4. Zóna Norvégia*, Finnország, Szerbia*, Görögország**, Spanyolország, Portugália, Bosznia- Hercegovina*
   

 Az árak csomagonként értendőek, és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

Customer information for customers from abroad (in English)

We also transport to the European Union!

There is a large demand on the products of the Webshop and the demand on our own manufacturing products is booming not only in Hungary but (mostly) in the surrounding countries from day to day! We gladly inform our visitors that we can transport to all of European Union's member states. We aspire to provide overall service with a high quality - it is already available with a single click not only for Hungarian but any anglers living in the European Union's area!

Delivery terms and transport charges

The foreign parcels for transport charges will be charged every time, irrespectively of the value of the package! Free delivery applied in Hungary - orders above HUF 80 000 - is not valid for foreign parcels!

Destination zones and delivery times of DPD shipping services:
 

Körzet (Ft / csomag) < 3 kg < 5 kg < 10 kg < 15 kg < 20 kg < 25 kg < 30 kg      
1. zóna 5740 5690 5813 5998 6371 6838 7252      
2. zóna 7790 8490 8990 9450 9990 10490 11070      
3. zóna 10250 10790 11520 12270 12890 13490 13940      
4. zóna 15580 16270 17410 18590 19750 21440 22140      
                     
                     
                     
1. Zóna Szlovákia (1), Németország, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország
2. Zóna Románia, Horvátország, Szlovénia, Svájc*, Hollandia, Belgium
3. Zóna Franciaország, Bulgária, Észtország, Írország, Svédország, Lettország, Dánia, Luxemburg, Olaszország, Anglia*, Litvánia
4. Zóna Norvégia*, Finnország, Szerbia*, Görögország**, Spanyolország, Portugália, Bosznia- Hercegovina*
 

Díjaink csomagonként értendőek, nettó díjak, nem tartalmazzák az ÁFÁ-t!

GINOP