1. Böngészés a Webáruházban

Vevőtájékoztató magyarországi (belföldi) vásárlók részére

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

2. Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyőn felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban (továbbá fórumozni, apróhirdetést feladni és játszani), először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Azonosító: ez egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Ez a név fog megjelenni akkor is, amikor Ön fórumbejegyzést tesz. Az azonosító nem tartalmazhat ékezeteket, minimum 3 karakterből kell állnia, maximális hossza 16. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy visszaigazoló e-mailt, hogy a cím valóban létezik-e. Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.

4. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalmaablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni (3. lépés). A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. (A csomagolási és szállítási összesítőn szereplő súly a termék gyári csomagolásával és tartozékaival értendő!) A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 2.990 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

 

  • topmix@topmix.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
  • A +36 1 280 53 76 telefonszámon munkaidőben (H-P: 7-15:00; óra között) munkatársunk felveszi a rendelést.

 

Személyes adatok módosítása

Az GLS csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a +36 1 280 53 76 számon 2./ e-mail-ben a topmix@topmix.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

5. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat BELFÖLDRE már GLS futárszolgálattal, szállíttatjuk ki!

A GLS vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő posta telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogy mely postán lehet átvenni személyesen a csomagot.  A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő,  visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a PJ TOP MIX Kft-nek.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. Az GLS maximum 30 kg össztömegű csomagot szállít el. E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.

 

Csomag értéke
Házhoz szállítás díja*
2.990 -19.990 Ft
990 Ft
19.990 Ft felett
INGYEN!!!
* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

 

Túlsúlyos csomag

Az GLS futárszolgálat maximum 30 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Bp-i üzletünkben (Top Mix Nagyker Bp. 18. ker Közdűlő u. 48-50.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Több mint 10 éves működéssel és több tízezer elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési módok

  1.  utánvét (csak Magyarországon!)
  2.  átutalás (csak Magyarországon!)
  3.  készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)
  4.  Bankkártya

Ha átutalással fizet, kizárólag az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget az GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Bankkártyás fizetés Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával, a fizetés a Borgun szerverén keresztül történik erős, 128 bites SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adati garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására. Elfogadható bankkártya típusok: Visa, VisaElectron, Maestro, Mastercard. A Borgun 1980 óta nyújt internetes fizetési megoldásokat Európa számos országában, Magyarországon bankoktól független szolgáltatóként biztosít online és offline (bolti) fizetési megoldásokat. A Borgun szolgáltatásainak használatához nem kell újabb bankszámlát nyitni, a már meglévő bankszámlánkra utalják a beérkezett összeget, így egy ésszerű, költséghatékony megoldást választhatunk. A Borgun kezdő vállalkozásoknak is biztosítja a szolgáltatását forgalmi elvárás és havidíj nélkül, a Forint, az EUR, a USD, a CHF mellet még több más devizában. A Borgun magyarországi képviselete a B-payment Zrt., a szolgáltatásait személyre (webshopra) szabottan árazza be, személyes tanácsadó kollégák segítenek az ügyintézésben, akik a későbbiekben is támogatással és amennyiben szükséges tanácsadással segítik a vállalkozást. A B-payment Zrt. szolgáltatásairól weboldalukon tájékozódhat, itt kérhet ajánlatot, vagy személyesen érdeklődhet tanácsadójuktól email-ben, vagy telefonon: 06308838452

 

 

Akciók

Érdemes figyelni áruházunk különböző termékeit, mert folyamatosan akciókkal kívánjuk a pontok gyűjtését "gyorsítani". Egyedi akciók esetén jóval több bónuszpont is gyűjthető egy-egy vásárlás során! Ilyen esetekben a bónuszpontok jóváírása az egyenlegén utólag, egyedileg történik, nem automatikusan a vásárlást lezárását követően. Erről a rendszer e-mail értesítést küld.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a topmix@topmix.hu címen vagy a 1/2805376 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

6. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld.expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

 

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 1/2805376 vagy e-mailben (topmix@topmix.hu)
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
  3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
      PJ TOP MIX Nagyker 1186 Bp. Közdűlő u. 46-50.
  4. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  5. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

7. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Az új PTK. konkrétan meghatározza, hogy a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben.

Békéltető testületek elérhetőségei

 

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről
45/2014 kormányrendelet

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a PJ TOP MIX címére (PJ TOP MIX Nagyker 1186 Bp. Közdűlő u. 46-50.) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

8. Hírlevél

A Haldorádó Horgászportál regisztrált felhasználóinak heti rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetoségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, az adatmódosításon belül tudja tetszés szerint módosítani.

9. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Haldorádó Team Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

10. Vevőtájékoztató külföldi vásárlók részére (magyar nyelven)

Az Európai Unióba is szállítunk!

A webáruházban található horgászcikkek iránti óriási kereslet, és a saját gyártású Haldorádó termékek iránti fokozódó igény nemcsak hazánkban, hanem (főként) a környező országokban is napról napra nő! Örömmel tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy az Európai Unió minden tagállamába tudunk szállítani. Ezzel együtt a bankkártyás fizetési lehetőség is megoldottá vált minden vásárlónk számára. A magas minőségű és teljes körű kiszolgálásra törekszünk, amely már nemcsak a magyar, hanem az Európai Unió területén élő bármely horgász számára egy kattintással elérhető!

Szállítási idők és a fuvardíjak

A fuvardíj a csomag értékétől függetlenül, a külföldi csomagok esetében minden alkalommal felszámításra kerül! A Magyarországon - 29.990 Ft feletti rendelés során - alkalmazott ingyenes házhozszállítás, a külföldi csomagok esetében nem érvényes!

Zóna kiosztás és szállítási idő DPD Futárszolgálattal:

 

1. zóna:
Ausztria (1-2), Szlovákia (1-2)
2. zóna:
Németország (2-3)
3. zóna:
Csehország (2-3), Belgium (3-4), Hollandia (3-4), Luxemburg (3-4), Olaszország (3-4), Románia (2),Svájc* (4-5)
4. zóna:
Anglia (4-5), Dánia (4), Bulgária (3), Franciaország (4), Lengyelország (3), Szlovénia (3)
5. zóna:
Észtország (4-5), Horvátország* (4-5), Lettország (6), Litvánia (4-5), Spanyolország (4-5), Svédország (4-5)
6. zóna:
Finnország (4-5), Norvégia*(4-5), Görögország** (3), Portugália (4-5)
7. zóna:
Bosznia-Hercegovina*(5-6), Írország (5), Szerbia * (5-6)

 

 

Szállítási költség 1. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-5
3 490
5,1-15
3 690
15,1-31,5
4 590

 

 

Szállítási költség 2. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
4 690
3,1-5
4 990
5,1-10
4 990
10,1-15
5 290
15,1-20
5 490
20,1-25
5 690
25,1-31,5
5 990

 

 

Szállítási költség 3. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
5 290
3,1-5
5 490
5,1-10
5 690
10,1-15
5 990
15,1-20
6 290
20,1-25
6 490
25,1-31,5
6 790

 

 

Szállítási költség 4. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
5 990
3,1-5
6 290
5,1-10
6 590
10,1-15
6 990
15,1-20
7 290
20,1-25
7 690
25,1-31,5
8 290

 

 

Szállítási költség 5. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
7 590
3,1-5
7 990
5,1-10
8 290
10,1-15
8 590
15,1-20
8 990
20,1-25

Customer information for customers from abroad (in English)

We also transport to the European Union!

There is a large demand on the products of the Webshop and the demand on our own manufacturing products is booming not only in Hungary but (mostly) in the surrounding countries from day to day! We gladly inform our visitors that we can transport to all of European Union's member states. Simultaneously, payment by bank card has become available for all of our customers as well. We aspire to provide overall service with a high quality - it is already available with a single click not only for Hungarian but any anglers living in the European Union's area!

Delivery terms and transport charges

The foreign parcels for transport charges will be charged every time, irrespectively of the value of the package! Free delivery applied in Hungary - orders above HUF 29.990 - is not valid for foreign parcels!

Destination zones and delivery times of DPD shipping services:

 

1. zone:
Austria (1-2), Slovakia (1-2)
2. zone:
Germany (2-3)
3. zone:
Czech (2-3), Belgium (3-4), Netherlands (3-4), Luxembourg (3-4), Italy (3-4), Rumania (2),Switzerland* (4-5)
4. zone:
England (4-5), Denmark (4), Bulgaria (3), France (4), Poland (3), Slovenia (3)
5. zone:
Estonia (4-5), Croatia* (4-5), Latvia (6), Lithuania (4-5), Spain (4-5), Sweden (4-5)
6. zone:
Finland (4-5), Norway*(4-5), Greece** (3), Portugal (4-5)
7. zone:
Bosnia and Herzegovina*(5-6), Ireland (5), Serbia * (5-6)

 

 

Delivery terms to 1. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-5
3 490
5,1-15
3 690
15,1-31,5
4 590

 

 

Delivery terms to 2. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
4 690
3,1-5
4 990
5,1-10
4 990
10,1-15
5 290
15,1-20
5 490
20,1-25
5 690
25,1-31,5
5 990

 

 

Delivery terms to 3. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
5 290
3,1-5
5 490
5,1-10
5 690
10,1-15
5 990
15,1-20
6 290
20,1-25
6 490
25,1-31,5
6 790

 

 

Delivery terms to 4. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
5 990
3,1-5
6 290
5,1-10
6 590
10,1-15
6 990
15,1-20
7 290
20,1-25
7 690
25,1-31,5
8 290

 

 

Delivery terms to 5. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
7 590
3,1-5
7 990
5,1-10
8 290
10,1-15
8 590
15,1-20
8 990
20,1-25
9 390
25,1-31,5
9 890

 

 

Delivery terms to 6. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
9 390
3,1-5
9 890
5,1-10
10 290
10,1-15
10 690
15,1-20
11 190
20,1-25
11 690
25,1-31,5
12 290

 

 

Delivery terms to 7. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
14 290
3,1-5
14 690
5,1-10
14 990
10,1-15
15 390
15,1-20
16 290
20,1-25
16 990
25,1-31,5
17 490

 

The prices refer to 1 parcel and include the 27% VAT.
The charge of the packaging is added to the transport charges.

Charge of packaging

We pack up our products into adequate size carton or paper boxes. Charge of packaging:

 

Value of parcel (HUF)
Charge of packaging* (HUF)
2.990 -29.990
150
above 29.990
FREE!!!

 

If the ordered parcel contains:
aquarium,
fishingrod,
landing net for carpfishing,
landing net handle,
landing net head,
set,
then the parcel will be charged with 500 HUF packaging charge, irrespectively of the value of the package (thus in case of orders above HUF 29.990 as well)!

* The prices refer to 1 parcel and include the 27% VAT!

Excess weight parcel

The DPD parcel service ships parcels up to 31.5 kg in weight. Of course you can order products with larger mass than this (e.g. groundbait) but in this case you have to take into account that your order can't be shipped in one single parcel. If so, we have to send your order in two or more parcels. In this way additional transport charge will apply.

Steps of order and pay parcels from abroad

 

  1. After the selected products are placed in the cart, the costumer gave his/her data, the costumer selected the payment method and the order has been closed the customer will receive an automatic confirmation e-mail.
  2. The same letter is also received by the customer service.
  3. At the central store we start to get ready the ordered parcel (on working days).
  4. If any product has been sold out meantime but may be replaced with another item, the customer service will contact the customer (by e-mail or over phone) to consult on the changes.
  5. If consultation was necessary and the customer has accepted the offer, the modified order will be closed.
  6. At this stage the costumer will receive a letter containing a detailed list and the total amount of the order.
  7. Then the costumer has to come back to the site and make the payment by bank card or via PayPal.
  8. As soon as the value of the order enters to our bank account, the parcel will handed over to DPD parcel services.
  9. After that the parcel arrives within the terms can be seen the above tables. There is no need to pay to the parcel courier!
  10. Optional currencies: HUF or EURO.
  11. We send an e-mail about every step of the order and its current status.
  12. We don't harass anyone unnecessarily via e-mail or phone. If we look for you after all, we do it in order that your parcel could arrive complete and as soon as possible.
  13. It is possible that during the consultation period there are fluctuations of exchange, namely the products ordered at the order date will be cheaper or more expensive. You have to pay the prices that were valid on the day your order was placed.

 

Payment methods to pay from abroad

1. Pay by bank card
2. Pay via PayPal account

If you pay by bank card or via PayPal account, payment should be made exclusively after receiving the confirmation send by the employee of the consumer service. We inform you about this by e-mail. The total amount of your purchase can only be paid after that.

Pay by bank card via Budapest Bank

Secure bank card payment provided by Budapest Bank. Click here for further information:Budapest Bank Information

PayPal

PayPal is the most popular and most widely used e-commerce international, financial services company. You can pay via PayPal account (if you have any) or you can pay using PayPal (and its guaranteed safe area) by credit card as well. More information and detailed description can be found in the downloadable document entitled "Pay by PayPal".

Choose language and currency

You can pay in forints (Hungary's official currency) or in Euros. We are continuously monitoring the exchange rate so the prices (may) change accordingly. The site remains in Hungarian language but after choosing the "English" version the most necessary parts (costumer information, webshop categories and subcategories and the product datasheet parameters) are also available in English for a better orientation.

Haldorádó bonus scheme

The Haldorádó bonus point system has been started at the beginning of 2013. It means that after all successfully finished purchase via the webshop we'll credit 1 bonus point on your balance for every 100 HUF you have spent. So, for example it means 100 bonus points for a 10,000 HUF purchase. If the purchasing takes place in foreign currency, the calculation will be on the basis of the HUF value and when you spend your bonus points they will converted to the foreign currency at the actual exchange rates. There will be no credited bonus points after the delivery and packaging costs.

The bonus points will be registered actually after the order has been paid (order status: completed), these points can be spent from that time, even during the next purchase. Until the order hasn't been executed (it is open, sealed, delivered etc.), the bonus points have "pending" status in the balance.

What is the use of these collected bonus points?

In short: for purchasing. The number of bonus points you collected in your balance is worth the same amount of HUF during your purchase. For example: 200 bonus points = 200 HUF, which will be deducted from the sum of the purchase. So if you purchase for 15,000 HUF and you have accumulated 1,400 bonus points, the grand total will be 13,600 HUF.

During purchase the costumer can be specify - extent of the available points and the price of goods ordered - that how many bonus points he want to spend. It is important to mention that the full purchase price may be covered up to 100% from the balance using only bonus points. Furthermore, for the payment with bonus points will also add bonus points to your balance after the purchase! So if you pay for a 2,000 HUF product with bonus points, another 20 points will be credited on your balance.

After login you can get information about your current balance at the "My Bonus Points" menu - which is located below the "Cart Contents" menu - and regular mail notification with the current balance will be sent to the default e-mail address in the Profile.

How long can be used the collected bonus points?

All bonus points credited after the purchase are valid for 1 year. So if you bought something in January, those bonus points will remain on your balance until next January. It is important that during a next purchase any credited bonus points will be added to the balance, but the validity will be extended only for the new points to the specified period. You may also collect your points and under the "My Bonus Points" menu you can check, when the validity of the oldest collected bonus points will expire. Important: If an order has been removed or failed, the system will automatically delete the possible bonus points in that purchasing - as it has failed, that purchase doesn't produce any additional points.

Special Bonus Offers

You should pay attention to various products of our webshop, because we want to "accelerate" the collection of these points with frequent special offers. During these events much more bonus points can be collected with a single purchase! In such cases the bonus points will be credited to your balance later and separately, not automatically after closing the purchase. The system sends an e-mail notification from this.